Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Audi A6 C5 Avant (4B5, 4B6) 3.7 quattro (1999.03-2005.01) 260km » 20950 spidan
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 Avant (4b5, 4b6) 3.7 Quattro (1999.03-2005.01) 260km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 20950 SPIDAN

20950 Wał napędowy SPIDAN
spidan 20950
Wał napędowy 20950
20950
spidan 20950 Wał napędowy
Wał napędowy 20950 spidan

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

20950

producent:

SPIDAN

Status produktu: Normalny
Uzębienie zewnętrzne od strony koła35
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.41
Długość [mm]790
Ilość zębów, pierścień ABS54
Ø pierścienia ABS [mm]122,00
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]70,00
Średnica przegubu po stronie koła [mm]113,0
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]104,5
Wymiar gwintuM33x1,5
nr EAN4019064009498

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 20950 SPIDAN

Koszt kaucji: 80.63 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Półoś napędowa przód L 790mm (dla pojazdów z ABS) pasuje do: CITROEN JUMPER I, FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER 1.9D-2.8D 02.94-
numery OEM:
CITROËN      3272.V3
CITROËN      32729K
CITROËN      3272V4
CITROËN      3272V5
FIAT      1478551080
FIAT      1491243080
FIAT      1495545080
FIAT      3272.CP
FIAT      51872271
PEUGEOT      3272.CN
PEUGEOT      3272.V3
PEUGEOT      32729K
PEUGEOT      3272V4
PEUGEOT      3272V5

Zastosowanie Wał napędowy 20950 SPIDAN w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy 20950 SPIDAN:

Jacek, Poznań
2024-06-02
 5/5
Zgodnie z zamówieniem

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części zamiennych Spidan


SPIDAN to producent części samochodowych, który jest częścią grupy GKN. Firma ta produkuje przeguby kulowe, przeguby wałów napędowych, półosie, łożyska koła oraz piasty kołowe dla różnych marek samochodowych i dostarcza je na rynki globalne. SPIDAN posiada fabryki w Niemczech, Czechach, Włoszech, Chinach i Brazylii, co zapewnia szeroki dostęp do ich produktów.

Firma wyróżnia się innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi, wysoką jakością produktów oraz zwraca uwagę na zrównoważony rozwój. SPIDAN jest znany z wykorzystywania najnowszych technologii i procesów produkcyjnych, aby zapewnić niezawodność swoich produktów.