Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 38 |
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 27 |
Ilość zębów, pierścień ABS | 45 |
Ø pierścienia ABS [mm] | 81,00 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 59,50 |
obrobiony mechanicznie | bez rowka w wewnętrznym elemencie |
Średnica przegubu [mm] | 98,00 |
Długość [mm] | 97,0 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą |
Wymiar gwintu | M16x1,5x77 |
Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
Nowa część | |
nr EAN | 4019064027638 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy 22763 SPIDAN
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
4D0498099, 4D0498099AX, 8D0498099D, 8D0498099DX
1H0407271GX, 3B0498099E, 3B0498099J, 3B0498099JX, 4D0498099A, 4D0498099AX, 4D0498099X, 8D0498099D, 8D0498099DX, 8D0498099E, 8D0498099EX
4D0498099, 4D0498099A, 4D0498099AX
AUDI | 4D0 498 099 | |
AUDI | 4D0 498 099 AX | |
AUDI | 8D0 498 099 D | |
AUDI | 8D0 498 099 DX | |
SEAT | 1H0 407 271 CX | |
SEAT | 4D0 498 099 | |
SEAT | 4D0 498 099 A | |
SEAT | 4D0 498 099 AX | |
SKODA | 4D0 498 099 | |
SKODA | 4D0 498 099 A | |
SKODA | 4D0 498 099 AX | |
VOLKSWAGEN | 1H0 407 271 GX | |
VOLKSWAGEN | 3B0 498 099 E | |
VOLKSWAGEN | 3B0 498 099 J | |
VOLKSWAGEN | 3B0 498 099 JX | |
VOLKSWAGEN | 4D0 498 099 A | |
VOLKSWAGEN | 4D0 498 099 AX | |
VOLKSWAGEN | 4D0 498 099 X | |
VOLKSWAGEN | 8D0 498 099 D | |
VOLKSWAGEN | 8D0 498 099 DX | |
VOLKSWAGEN | 8D0 498 099 E | |
VOLKSWAGEN | 8D0 498 099 EX |
Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy 22763 SPIDAN w samochodach:
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.