Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 36 |
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 26 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 56,00 |
obrobiony mechanicznie | z rowkiem w elemencie wewnętrznym |
Średnica przegubu [mm] | 87,00 |
Długość [mm] | 106,0 |
Wymiar gwintu | M10x1.5F |
Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
Nowa część | |
nr EAN | 4019064047117 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy 24711 SPIDAN
FORD | 1223785 | |
FORD | 1353398 | |
FORD | 1417778 | |
FORD | 1431163 | |
FORD | 1437541 | |
FORD | 1493015 | |
FORD | 3M51 3A328 BC | |
FORD | 3M51 3B437 DAC | |
FORD | 3M51 3B437 DAE | |
FORD | 3M51 3B437 DAF | |
FORD | RM3M51 3B437 DAE |
Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy 24711 SPIDAN w samochodach:
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.