Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 20 92 8952 swag autoteile gmbh

Pasek klinowy wielorowkowy 20 92 8952 SWAG Autoteile GmbH

20 92 8952 Pasek klinowy wielorowkowy SWAG Autoteile GmbH
43.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numery handlowe:

6PK1552, 6PK1553, 6PK1554, 6PK1555, 6PK1556, 6PK1557, 6PK1558

numer części:

20 92 8952

Długość [mm] 1555
Ciężar [kg] 0,159
Ilość żeber 6
nr EAN 4044688557759

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 20 92 8952 SWAG Autoteile GmbH

numery OEM:
BMW      11 28 1 427 250
BMW      11 28 1 437 368
BMW      11 28 1 437 929
BMW      11 28 1 703 561
BMW      11 28 1 726 689
BMW      11 28 7 512 970
BMW      11 28 7 516 181
BMW      11 28 7 529 738
BMW      11 28 7 544 786
FORD      1 686 231
FORD      1 700 744
FORD      1 760 373
FORD      7 008 652
PORSCHE      999 192 356 50
PORSCHE      999 192 365 50
RENAULT      77 00 271 648
VOLVO      31330157
VOLVO      3416338
VOLVO      3417142
VOLVO      3434934
VOLVO      3454405
VOLVO      3473198
VOLVO      9180701
VOLKSWAGEN      03L 903 137 H
VOLKSWAGEN      03L 903 137 L
VOLKSWAGEN      3L 903 137 H
VOLKSWAGEN      3L 903 137 L
FORD USA      948F6C301DA

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 20 92 8952 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.