Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu » 30 90 3595 swag autoteile gmbh

Zestaw osłon, wał napędowy 30 90 3595 SWAG Autoteile GmbH

30 90 3595 Zestaw osłon, wał napędowy SWAG Autoteile GmbH
34.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

30 90 3595

Długość [mm] 109
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy Od strony koła
Ciężar [kg] 0,28
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 26
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 78
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4044688631473

skład zestawu:
30 90 2160 Nakrętka, zwrotnica osi
30 90 3185 Pierścień osadczy sprężynujący
99 83 0001 Smar molibdenowy
99 93 8757 Opaska zaciskowa
99 94 5642 Opaska zaciskowa
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy 30 90 3595 SWAG Autoteile GmbH

Osłona przegubu przód/zewnątrz (fi: 26/78) (dł.109) pasuje do: SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, TOLEDO I; VW CADDY I, CADDY II/MINIVAN, GOLF I, GOLF II, GOLF III 1.0-2.0 04.74-01.04
numery OEM:
SEAT      171 498 203
SEAT      191 498 203 C
VOLKSWAGEN      171 498 203
VOLKSWAGEN      191 498 203 C

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy 30 90 3595 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 30 90 3595
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.