Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 30 93 9803 swag autoteile gmbh

Pasek klinowy wielorowkowy 30 93 9803 SWAG Autoteile GmbH

30 93 9803 Pasek klinowy wielorowkowy SWAG Autoteile GmbH
75.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

6PK2485, 6PK2486, 6PK2487, 6PK2488, 6PK2489, 6PK2490, 6PK2491, 6PK2492, 6PK2493, 6PK2494, 6PK2495

numer części:

30 93 9803

Długość [mm] 2490
Szerokość [mm] 21,36
Grubość [mm] 4,5
DIN / ISO 7867
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Ciężar [kg] 0,25
Ilość żeber 6
nr EAN 4044688581570

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 30 93 9803 SWAG Autoteile GmbH

numery OEM:
AUDI      059 903 137 T
AUDI      06E 903 137 R
AUDI      59 903 137 T
AUDI      6E 903 137 R
CHRYSLER      04612018
CHRYSLER      04612418
CHRYSLER      04612928
CHRYSLER      4612018
CHRYSLER      4612418
CHRYSLER      4612928
VOLKSWAGEN      059 903 137 T
VOLKSWAGEN      59 903 137 T

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 30 93 9803 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.