Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » 32 91 5558 swag autoteile gmbh

Uszczelka, głowica cylindrów 32 91 5558 SWAG Autoteile GmbH

32 91 5558 Uszczelka, głowica cylindrów SWAG Autoteile GmbH
 

    Ocena:
numer części:

32 91 5558

Ciężar [kg] 0,01
dla numeru OE 048 103 383 B
nr EAN 4044688155580

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów 32 91 5558 SWAG Autoteile GmbH

numery OEM:
AUDI      048 103 383 B
AUDI      053 103 383
AUDI      053 103 383 B
AUDI      48 103 383 B
AUDI      48103383
AUDI      53 103 383
AUDI      53 103 383 B
AUDI      53103383A
SEAT      048 103 383 B
SEAT      48 103 383 B
VOLKSWAGEN      048 103 383 B
VOLKSWAGEN      053 103 383
VOLKSWAGEN      053 103 383 B
VOLKSWAGEN      48 103 383 B
VOLKSWAGEN      48103383
VOLKSWAGEN      53 103 383
VOLKSWAGEN      53 103 383 B
VOLKSWAGEN      53103383A

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów 32 91 5558 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.