Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje » 40 56 0006 swag autoteile gmbh

Dystans gumowy, resorowanie 40 56 0006 SWAG Autoteile GmbH

40 56 0006 Dystans gumowy, resorowanie SWAG Autoteile GmbH
 

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

40 56 0006

Grubość [mm] 53,0
Średnica wewnętrzna [mm] 19,0
średnica zewnętrzna [mm] 50,0
Materiał PU (poliuretan)
Strona zabudowy Oś przednia
Ciężar [kg] 0,041
nr EAN 4044688145932

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie 40 56 0006 SWAG Autoteile GmbH

Odbój amortyzatora przód L/P (wys. 53mm) pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, ZAFIRA A 1.2-2.2D 02.98-12.09
numery OEM:
OPEL      03 44 421
OPEL      3 44 421
VAUXHALL      009191302
VAUXHALL      09191302
VAUXHALL      9191302

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie 40 56 0006 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Dystans gumowy, resorowanie 40 56 0006 SWAG Autoteile GmbH:

2021-05-05
 5/5
Qashqai 2011 J10 1.6 1117km pasuje super
2023-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.