Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 50 54 0009 swag autoteile gmbh

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 50 54 0009 SWAG Autoteile GmbH

50 54 0009 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora SWAG Autoteile GmbH
23.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

50 54 0009

Szerokość [mm] 10,8
Średnica wewnętrzna [mm] 12,15
średnica zewnętrzna [mm] 44,0
Rodzaj łożyska Łożysko toczne
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,08
nr EAN 4044688124517

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 50 54 0009 SWAG Autoteile GmbH

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: FORD ESCORT III, ESCORT III EXPRESS, ESCORT V, ESCORT V EXPRESS, ESCORT VI, ESCORT VI/KOMBI, FIESTA II, ORION I, ORION III 1.0-2.9 09.80-02.99
numery OEM:
FORD      6 112 404
FORD      6 130 060
FORD      6 130 307
FORD USA      83BB3K099AB
zamienniki:
87-228-L
brak
BOGE
35608/2
brak
ORIGINAL IMPERIUM
35614/2
brak
ORIGINAL IMPERIUM
35619/2
brak
ORIGINAL IMPERIUM
31379
brak
ORIGINAL IMPERIUM
31379/2
brak
ORIGINAL IMPERIUM
35607/2
brak
ORIGINAL IMPERIUM
80003839
brak
CORTECO
200027
brak
HUTCHINSON
F8-6307
brak
OPTIMAL
F8-6311
brak
OPTIMAL
6373
brak
BIRTH
FL2907-J
brak
KAWE
8500 16928
brak
KAWE
518996
brak
GSP

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 50 54 0009 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 50 54 0009 SWAG Autoteile GmbH:

2021-03-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-29
 5/5
Produkty zgodne, wysoka jakość i szybka wysyłka. Polecam.
2021-05-10
 5/5
Pudełko Swag w pudełku Febi O_o ? Niby to samo ale dziwne.
2021-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).