Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 50 92 8832 swag autoteile gmbh

Pasek klinowy wielorowkowy 50 92 8832 SWAG Autoteile GmbH

50 92 8832 Pasek klinowy wielorowkowy SWAG Autoteile GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

5PK882, 5PK883, 5PK884, 5PK885, 5PK886, 5PK887, 5PK888

numer części:

50 92 8832

Długość [mm] 885
Ciężar [kg] 0,075
Ilość żeber 5
nr EAN 4044688288325

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 50 92 8832 SWAG Autoteile GmbH

numery OEM:
FORD      1 004 989
FORD      1 017 591
FORD      1 087 286
FORD      6 776 020
MAZDA      1E07-18-381
MAZDA      1E07-18-381A
RENAULT      77 00 733 788
RENAULT      77 01 064 333
TOYOTA      99365-90890
VOLVO      3342860
FORD USA      93BB6C301EC
FORD USA      96FF6C201AF
FORD USA      96FF6C301AE

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 50 92 8832 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

SWAG – niemiecka precyzja w świecie części zamiennych
 

SWAG to renomowana niemiecka marka, która od wielu lat dostarcza wysokiej jakości części zamienne do samochodów osobowych i dostawczych. Firma jest częścią grupy bilstein group – jednego z największych dostawców niezależnego rynku części motoryzacyjnych w Europie. Produkty SWAG słyną z solidnego wykonania, dokładnej zgodności z oryginalnymi specyfikacjami OE oraz trwałości, która zapewnia bezpieczne i długotrwałe użytkowanie.
 

W ofercie SWAG znajduje się szeroki wybór komponentów do wielu systemów pojazdu – od zawieszenia, układu kierowniczego, hamulcowego, po elementy silnika, skrzyni biegów oraz wyposażenie wnętrza. Marka stawia na wysoką jakość materiałów oraz ścisłą kontrolę procesów produkcyjnych, co pozwala dostarczać części, które spełniają lub przewyższają normy producentów pojazdów.
 

SWAG nieustannie rozwija swój asortyment, reagując na zmiany technologiczne i potrzeby współczesnego rynku motoryzacyjnego. Dzięki szerokiej dostępności i kompatybilności z wieloma markami samochodów, produkty tej firmy są chętnie wybierane przez profesjonalne warsztaty oraz świadomych kierowców ceniących niezawodność i bezpieczeństwo.