Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe » 50 93 3673 swag autoteile gmbh

Koło pasowe, wał korbowy 50 93 3673 SWAG Autoteile GmbH

50 93 3673 Koło pasowe, wał korbowy SWAG Autoteile GmbH
swag 50 93 3673
Koło pasowe, wał korbowy 50 93 3673
283.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

50 93 3673

średnica zewnętrzna [mm] 167,2
Materiał Guma / metal
Ilość otworów 3
Ciężar [kg] 2,690
Ilość żeber 5
Parametr 6PK
dla numeru OE 1 351 731 S1
nr EAN 4044688647542

skład zestawu:
50 93 0097 Koło pasowe, wał korbowy
50 93 3670 Śruba koła pasowego
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy 50 93 3673 SWAG Autoteile GmbH

Koło pasowe wału korbowego (liczba żeber: 5, ze śrubami) pasuje do: FORD MONDEO III, TRANSIT 2.0D/2.2D 08.00-03.07
numery OEM:
FORD      1 351 731
FORD      1 351 731 S1
JAGUAR      JDE10108
JAGUAR      JDE10108 S1

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy 50 93 3673 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.