Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe » 302 807 topran

Koło pasowe, wał korbowy 302 807 TOPRAN

302 807 Koło pasowe, wał korbowy TOPRAN
205.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

302 807

producent:

TOPRAN

Drgania z tłumikiem drgań skrętnych
Koła pasowe Koło pasowe paska wieloklinowego
Materiał Guma / metal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca wysprzęglony
Liczba rowków 6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy 302 807 TOPRAN

Koszt kaucji: 0.06 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Koło pasowe wału korbowego (liczba żeber: 6) pasuje do: FORD MONDEO III, TRANSIT 2.0D/2.2D 08.00-03.07

Koło pasowe, wał korbowy 302 807 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Koło pasowe, wał korbowy 302 807 producenta TOPRAN

FORD

1124891, 1226637, 1226638, 1329203, 1329205, 1349993, 1351731, 1594853, 1S7Q6B319AB, 1S7Q6B319AC, 4C1Q6B319C1A, 4C1Q6B319C1B, 4C1Q6B319DB, 4C1Q6B319DC

numery OEM:
FORD      1 124 891
FORD      1 226 637
FORD      1 226 638
FORD      1 329 203
FORD      1 329 205
FORD      1 349 993
FORD      1 351 731
FORD      1 594 853
FORD      1S7Q6B319AB
FORD      1S7Q6B319AC
FORD      4C1Q6B319C1A
FORD      4C1Q6B319C1B
FORD      4C1Q6B319DB
FORD      4C1Q6B319DC

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy 302 807 TOPRAN w samochodach:

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.