Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe » 50 93 6626 swag autoteile gmbh

Koło pasowe, wał korbowy 50 93 6626 SWAG Autoteile GmbH

50 93 6626 Koło pasowe, wał korbowy SWAG Autoteile GmbH
313.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

50 93 6626

Szerokość [mm] 50,0
Średnica wewnętrzna [mm] 12,5
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 145
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 167
Ciężar [kg] 2,930
Ilość żeber 6
Parametr 9PK
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4044688651488

skład zestawu:
50 93 3678 Śruba koła pasowego
50 93 6625 Koło pasowe, wał korbowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy 50 93 6626 SWAG Autoteile GmbH

Koło pasowe wału korbowego (liczba żeber: 6) pasuje do: CITROEN JUMPER II, FIAT DUCATO, FORD TOURNEO CUSTOM V362, TRANSIT, TRANSIT CUSTOM V362, TRANSIT TOURNEO, TRANSIT V363 2.0D-2.4D 04.06-
numery OEM:
FORD      1 731 716
FORD      1 731 716 S1

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy 50 93 6626 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.