Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe » V25-0320 vaico

Koło pasowe, wał korbowy, Original VAICO Qualität V25-0320 VAICO

V25-0320 Koło pasowe, wał korbowy, Original VAICO Qualität VAICO
367.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V25-0320

producent:

VAICO

Ciężar [kg] 2,8
Parametr 4PK
Parametr 6PK
Średnica [mm] 167
Ø koła pasowego [mm] 160
Wysokość [mm] 45
Ilość żeber 8
nr EAN 4046001454691

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy, Original VAICO Qualität V25-0320 VAICO

Koło pasowe wału korbowego (liczba żeber: 8) pasuje do: CITROEN JUMPER II, FIAT DUCATO, FORD TOURNEO CUSTOM V362, TRANSIT, TRANSIT CUSTOM V362, TRANSIT TOURNEO, TRANSIT V363 2.2D/2.4D 04.06-

Koło pasowe, wał korbowy, Original VAICO Qualität V25-0320 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Koło pasowe, wał korbowy, Original VAICO Qualität V25-0320 producenta VAICO

FORD

1372756, 1376475, 1387095, 1731716

numery OEM:
FORD      1 372 756
FORD      1 376 475
FORD      1 387 095
FORD      1 731 716
FORD      1731716
FORD USA      6C1Q6B319CC
FORD USA      BK2Q6B319BA

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy, Original VAICO Qualität V25-0320 VAICO w samochodach:

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.