Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 60 93 2714 swag autoteile gmbh

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 60 93 2714 SWAG Autoteile GmbH

60 93 2714 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora SWAG Autoteile GmbH
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

60 93 2714

Grubość [mm] 34,0
Średnica wewnętrzna [mm] 99,0
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 140
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 108
Ciężar [kg] 0,37
nr EAN 4044688327147

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 60 93 2714 SWAG Autoteile GmbH

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: RENAULT GRAND SCENIC III, LAGUNA, LAGUNA III, MEGANE, MEGANE II, MEGANE III, SCENIC III 1.2-3.5 10.07-
numery OEM:
RENAULT      54 32 500 05R
RENAULT      54 32 518 67R
RENAULT      54 32 565 57R
zamienniki:
36865
brak
ORIGINAL IMPERIUM
36865/2
brak
ORIGINAL IMPERIUM
36880
brak
ORIGINAL IMPERIUM
36880/2
brak
ORIGINAL IMPERIUM
36881
brak
ORIGINAL IMPERIUM
36881/2
brak
ORIGINAL IMPERIUM
200067
brak
HUTCHINSON
36957/2
brak
ORIGINAL IMPERIUM
6197
brak
BIRTH
32717
brak
ORIGINAL IMPERIUM
32717/2
brak
ORIGINAL IMPERIUM
32718
brak
ORIGINAL IMPERIUM
32735
brak
ORIGINAL IMPERIUM
32735/2
brak
ORIGINAL IMPERIUM
32740
brak
ORIGINAL IMPERIUM
32740/2
brak
ORIGINAL IMPERIUM

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 60 93 2714 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 60 93 2714 SWAG Autoteile GmbH:

2021-03-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-29
 5/5
Produkty zgodne, wysoka jakość i szybka wysyłka. Polecam.
2021-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-10
 5/5
Pudełko Swag w pudełku Febi O_o ? Niby to samo ale dziwne.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).