Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Saab 9000 2.0 T16 (1989.06-1990.10) 204km » 62 56 0001 swag autoteile gmbh
wybrany samochód: 
Saab 9000 2.0 T16 (1989.06-1990.10) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie 62 56 0001 SWAG Autoteile GmbH

62 56 0001 Dystans gumowy, resorowanie SWAG Autoteile GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

62 56 0001

Status produktu: Normalny
Długość [mm]57
MateriałGuma
Strona zabudowyOś przednia
Ciężar [kg]0,065
nr EAN4044688093745

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie 62 56 0001 SWAG Autoteile GmbH

Odbój amortyzatora przód L/P (wys. 57mm) pasuje do: CITROEN C15, C15/MINIVAN, XSARA PICASSO, ZX, ZX/HATCHBACK, PEUGEOT 205 I, 205 II, 205/HATCHBACK, 306, 306/HATCHBACK, 309 I 1.0-1.9D 02.83-12.11
numery OEM:
CITROËN      5033.23
PEUGEOT      5033.23

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie 62 56 0001 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Dystans gumowy, resorowanie 62 56 0001 SWAG Autoteile GmbH:

2023-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-05
 5/5
Qashqai 2011 J10 1.6 1117km pasuje super

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.