Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Iveco DAILY IV Furgon 70C17V, 70C17 V/P (2007.07-2011.08) 170km » 62 71 0013 swag autoteile gmbh
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iv Furgon 70c17v, 70c17 V/p (2007.07-2011.08) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 62 71 0013 SWAG Autoteile GmbH

62 71 0013 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SWAG Autoteile GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

62 71 0013

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów62 71 0011
Gwint zewn. [mm]M10 x 1,25
Gwint zewn. [mm]M16 x 1,5
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Ciężar [kg]0,35
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz nakrętką
nr EAN4044688510778

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 62 71 0013 SWAG Autoteile GmbH

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: CITROEN XANTIA, XM, PEUGEOT 605, 607 2.0-3.0 05.89-07.11
numery OEM:
CITROËN      3817.38
CITROËN      3817.44
PEUGEOT      3817.38
PEUGEOT      3817.44

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 62 71 0013 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 62 71 0013 SWAG Autoteile GmbH:

2024-01-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.