Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Honda CBR ( - 600cc) CBR 600 RR (PC40) (2007.01-2008.12) 120km » 62 92 8769 swag autoteile gmbh
wybrany samochód: 
Honda Cbr ( - 600cc) Cbr 600 Rr (pc40) (2007.01-2008.12) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy 62 92 8769 SWAG Autoteile GmbH

62 92 8769 Pasek klinowy wielorowkowy SWAG Autoteile GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

4PK712, 4PK713, 4PK714, 4PK715, 4PK716, 4PK717, 4PK718

numer części:

62 92 8769

Status produktu: Normalny
Długość [mm]715
Ciężar [kg]0,049
Ilość żeber4
nr EAN4044688556738

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 62 92 8769 SWAG Autoteile GmbH

numery OEM:
PEUGEOT      5750.69
RENAULT      60 01 548 021
RENAULT      82 00 211 651
DACIA      60 01 548 021
DACIA      82 00 211 651

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 62 92 8769 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.