Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 70 91 1506 swag autoteile gmbh

Przewód hamulcowy elastyczny 70 91 1506 SWAG Autoteile GmbH

70 91 1506 Przewód hamulcowy elastyczny SWAG Autoteile GmbH
 

    Ocena:
numer części:

70 91 1506

Długość [mm] 160
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,05
nr EAN 4044688524553

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 70 91 1506 SWAG Autoteile GmbH

Przewód hamulcowy elastyczny tył L/P (dł. 160mm, M10x1/M10x1) pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 155, 33; CITROEN JUMPER I; FIAT BARCHETTA, BRAVA, BRAVO I, COUPE, DUCATO, MAREA 1.1-2.8D 07.87-
numery OEM:
ALFA ROMEO      60800372
ALFA ROMEO      71736960
ALFA ROMEO      7586907
FIAT      0060800372
FIAT      60800372
FIAT      71736960
FIAT      7586907
LANCIA      71736960
LANCIA      7586907

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 70 91 1506 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.