Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Peugeot 407 (6D_) 2.2 (6D3FZE, 6D3FZH) (2004.03-2006.10) 158km » 80 92 7929 swag autoteile gmbh
wybrany samochód: 
Peugeot 407 (6d_) 2.2 (6d3fze, 6d3fzh) (2004.03-2006.10) 158km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 80 92 7929 SWAG Autoteile GmbH

80 92 7929 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny SWAG Autoteile GmbH
 

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

80 92 7929

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów80 92 7930
Długość [mm]282
Gwint zewn. [mm]M16 x 1
Gwint zewn. [mm]M14 x 1,5
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Ciężar [kg]0,63
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz nakrętką
nr EAN4044688542762

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 80 92 7929 SWAG Autoteile GmbH

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) P (dł.: 282mm) pasuje do: MITSUBISHI SPACE RUNNER 2.0/2.4 08.99-01.03
numery OEM:
MITSUBISHI      MR455089
zamienniki:
41-0952
brak
KAGER
41-0953
brak
KAGER
G2-1060
brak
OPTIMAL
44292
brak
SPIDAN
240456
brak
A.B.S.
FL0959-C
brak
KAWE

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 80 92 7929 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 80 92 7929 SWAG Autoteile GmbH:

2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-01-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.