Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu » 99 14 4761 swag autoteile gmbh

Zestaw łańcucha rozrządu 99 14 4761 SWAG Autoteile GmbH

99 14 4761 Zestaw łańcucha rozrządu SWAG Autoteile GmbH
 

    Ocena:
1/5 (1 ocena)
numery handlowe:

Z53HS-Z142E

numer części:

99 14 4761

Wykonanie łańcucha Łańcuch zębaty
Wymiary łańcucha napędu rozrządu Z53HS
Powierzchnia pokryty
Ilość ogniw łańcucha 142
Strona zabudowy z lewej
Wykonanie łańcucha Łańcuch zamknięty
Ciężar [kg] 0,76
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4044688447616

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu 99 14 4761 SWAG Autoteile GmbH

ŁAŃCUCH ROZRZĄDU SWAG 99144761 BMW 5 F10 F18 6 F06 F12 F13 4,4 11- X5 X6 09-
numery OEM:
BMW      11 31 7 605 193
BMW      11 31 8 658 028
ALPINA      11 31 8 658 028

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu 99 14 4761 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw łańcucha rozrządu 99 14 4761 SWAG Autoteile GmbH:

2023-11-28
 1/5
Nie polecam , zamówiłem zapłaciłem dostałem pudełko swag a w środku chińczyk nic nie wart
zobacz instrukcję montażu 99 14 4761

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.