Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 99 92 8920 swag autoteile gmbh

Pasek klinowy wielorowkowy 99 92 8920 SWAG Autoteile GmbH

99 92 8920 Pasek klinowy wielorowkowy SWAG Autoteile GmbH
 

    Ocena:
numery handlowe:

6PK1077, 6PK1078, 6PK1079, 6PK1080, 6PK1081, 6PK1082, 6PK1083

numer części:

99 92 8920

Długość [mm] 1080
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Ciężar [kg] 0,110
Ilość żeber 6
nr EAN 4044688564948

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 99 92 8920 SWAG Autoteile GmbH

numery OEM:
AUDI      036 145 933 AJ
AUDI      036 145 933 AK
AUDI      036 145 933 F
AUDI      06B 145 933
AUDI      30145933K
AUDI      36 145 933 AJ
AUDI      36 145 933 AK
AUDI      36 145 933 F
AUDI      6B 145 933
BMW      11 28 1 469 257
BMW      11 28 1 715 770
BMW      11 28 1 736 717
BMW      11 28 1 736 719
BMW      11 28 7 835 483
CITROËN      5751.K3
CITROËN      96 764 133 80
PEUGEOT      5750.TH
PEUGEOT      5751.K3
PEUGEOT      96 764 133 80
SEAT      030 145 933 K
SEAT      036 145 933 AJ
SEAT      036 145 933 F
SEAT      036 145 933 J
SEAT      06B 145 933
SEAT      30 145 933 K
SEAT      36 145 933 AJ
SEAT      36 145 933 F
SEAT      36 145 933 J
SEAT      6B 145 933
SKODA      036 145 933 AJ
SKODA      036 145 933 F
SKODA      06B 145 933
SKODA      36 145 933 AJ
SKODA      36 145 933 F
SKODA      6B 145 933
VOLKSWAGEN      036 145 933 AJ
VOLKSWAGEN      036 145 933 AK
VOLKSWAGEN      036 145 933 AT
VOLKSWAGEN      036 145 933 F
VOLKSWAGEN      036 145 933 J
VOLKSWAGEN      03L 903 137 D
VOLKSWAGEN      06B 145 933
VOLKSWAGEN      30145933K
VOLKSWAGEN      36 145 933 AJ
VOLKSWAGEN      36 145 933 AK
VOLKSWAGEN      36 145 933 AT
VOLKSWAGEN      36 145 933 F
VOLKSWAGEN      36 145 933 J
VOLKSWAGEN      3L 903 137 D
VOLKSWAGEN      6B 145 933

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 99 92 8920 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.