Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » szczęki hamulcowe Suzuki GSF BANDIT GSF 1250 SA Bandit (WVCH) (2006.10-2009.12) 98km » 1947704 textar
wybrany samochód: 
Suzuki Gsf Bandit Gsf 1250 Sa Bandit (wvch) (2006.10-2009.12) 98km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw szczęk hamulcowych, hamulce bębnowe 1947704 TEXTAR

1947704 Zestaw szczęk hamulcowych, hamulce bębnowe TEXTAR
textar 1947704

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

19477, 19477 2150 0 5 T090, 19478, SJ/30/1, SJ/30/31/1, SJ/31/1

numer części:

1947704

producent:

TEXTAR

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Szerokość [mm]203,2
Grubość [mm]21,5
Okładzina hamulcowaz półokrągłą okładziną
Długość łuku wewnętrznego189,0
Średnica bębna hamulcowego420
JakośćT090
Etap naprawy1
Ilość otworów na nity8
Numer WVA19477
Ilość nitów na zestaw okładzin hamulcowych64
Numer artykułu zalecanego dodatku85000600
System hamulcowyS-Cam
Długość opakowania [cm]21
Szerokość opakowania [cm]20,5
Wysokość opakowania [cm]21,5
Techniczny numer informacyjny19477 2150 0 5 T090
nr EAN4019722182525

skład zestawu:
19477 Szczęka hamulcowa, hamulce bębnowe
19478 Szczęka hamulcowa, hamulce bębnowe
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw szczęk hamulcowych, hamulce bębnowe 1947704 TEXTAR

numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
1947714040
brak
JURID

Zastosowanie Zestaw szczęk hamulcowych, hamulce bębnowe 1947704 TEXTAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw szczęk hamulcowych, hamulce bębnowe 1947704 TEXTAR:

Karol, Białystok
2021-04-26
 5/5
Zgodny z opisem.Polecam

Szczęki hamulcowe


Zadanie szczęk to tworzenie tarcia w bębnach hamulcowych. Te nieruchowe, wyposażone w okładziny cierne elementy atakują wewnętrzną powierzchnię bębna. W każdym hamulcu bębnowym znajduje się para szczęk. W trakcie pracy poddawane są one wielkim obciążeniom. Są najszybciej zużywającą się częścią hamulca bębnowego. To bardzo trwały element, jednak specjaliści zalecają, aby wymieniać go po przejechaniu 50 tysięcy kilometrów.

Stan układu hamulcowego powinien być regularnie kontrolowany. Nie tylko ze względu na bezpieczeństwo, ale na przepisy prawa. Zaniedbanie tej kwestii może ujawnić się w czasie kolejnego okresowego badania technicznego.

Czynnikami, które negatywnie wpływają na żywotność szczęk hamulcowych, są: niewłaściwy montaż, nieprawidłowa eksploatacja, niska jakość użytych części. Problemy mogą pojawiać się również za sprawą wadliwie działającego systemu ABS, niskiego ciśnienia w układzie hamulcowym, a także uszkodzeń zaworów sterujących lub nieszczelności występujących w obrębie cylinderka hamulcowego.

Wymiana szczęk hamulcowych jest zadaniem stosunkowo łatwym. Pomocny może być odrdzewiacz i młotek. Z uwagi na bliskość podłoża miejsce to narażone jest na korozję i zabrudzenia. Ważne też jest to, by auto ustawić na płaskiej powierzchni.