Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » szczęki hamulcowe » 1949612 textar

Zestaw szczęk hamulcowych, hamulce bębnowe 1949612 TEXTAR

1949612 Zestaw szczęk hamulcowych, hamulce bębnowe TEXTAR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

19496, 19496 1830 0 8 T020, MP/36/2

numer części:

1949612

producent:

TEXTAR

Szerokość [mm] 223
Grubość [mm] 18,3
Okładzina hamulcowa z półokrągłą okładziną
Długość łuku wewnętrznego 178,0
Średnica bębna hamulcowego 410
Jakość T020
Etap naprawy 1
Ilość otworów na nity 8
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
Numer WVA 19496
Ilość nitów na zestaw okładzin hamulcowych 64
System hamulcowy S-Cam
Długość opakowania [cm] 23,5
Szerokość opakowania [cm] 19,5
Wysokość opakowania [cm] 19
Techniczny numer informacyjny 19496 1830 0 8 T020
nr EAN 4019722179167

skład zestawu:
19496 Szczęka hamulcowa, hamulce bębnowe
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw szczęk hamulcowych, hamulce bębnowe 1949612 TEXTAR

Okładzina szczęk hamulcowych (410x223. 1-nadwymiar) pasuje do: MAN E2000, EL, EM, F2000, F9, F90, F90 UNTERFLUR, FOC, HOCL, M 2000 L, M 2000 M, M90, SD, SG, SL, SR, SÜ, TGA, TGS II, TGX II 04.74-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
127096
brak
VALEO
1949605380
brak
JURID
1949615050
brak
JURID
1949615380
brak
JURID
1949615450
brak
JURID
1949625050
brak
JURID
1949625380
brak
JURID
1949611230
brak
JURID

Zastosowanie Zestaw szczęk hamulcowych, hamulce bębnowe 1949612 TEXTAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw szczęk hamulcowych, hamulce bębnowe 1949612 TEXTAR:

Karol, Białystok
2021-04-26
 5/5
Zgodny z opisem.Polecam

Szczęki hamulcowe


Zadanie szczęk to tworzenie tarcia w bębnach hamulcowych. Te nieruchowe, wyposażone w okładziny cierne elementy atakują wewnętrzną powierzchnię bębna. W każdym hamulcu bębnowym znajduje się para szczęk. W trakcie pracy poddawane są one wielkim obciążeniom. Są najszybciej zużywającą się częścią hamulca bębnowego. To bardzo trwały element, jednak specjaliści zalecają, aby wymieniać go po przejechaniu 50 tysięcy kilometrów.

Stan układu hamulcowego powinien być regularnie kontrolowany. Nie tylko ze względu na bezpieczeństwo, ale na przepisy prawa. Zaniedbanie tej kwestii może ujawnić się w czasie kolejnego okresowego badania technicznego.

Czynnikami, które negatywnie wpływają na żywotność szczęk hamulcowych, są: niewłaściwy montaż, nieprawidłowa eksploatacja, niska jakość użytych części. Problemy mogą pojawiać się również za sprawą wadliwie działającego systemu ABS, niskiego ciśnienia w układzie hamulcowym, a także uszkodzeń zaworów sterujących lub nieszczelności występujących w obrębie cylinderka hamulcowego.

Wymiana szczęk hamulcowych jest zadaniem stosunkowo łatwym. Pomocny może być odrdzewiacz i młotek. Z uwagi na bliskość podłoża miejsce to narażone jest na korozję i zabrudzenia. Ważne też jest to, by auto ustawić na płaskiej powierzchni.