Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 2344801 textar

Klocki hamulcowe - komplet, Q+ 2344801 TEXTAR

2344801 Klocki hamulcowe - komplet, Q+ TEXTAR
textar 2344801
Klocki hamulcowe - komplet, Q+ 2344801
2344801
textar 2344801 Klocki hamulcowe - komplet, Q+
197.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (71 ocen)
numery handlowe:

23448, 23448 208 0 5, 23449, 7821D920

numer części:

2344801

producent:

TEXTAR

Szerokość [mm] 193,2
Wysokość [mm] 79,2
Grubość [mm] 20,8
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
Numer WVA 23448
System hamulcowy Teves
Numer artykułu zalecanego dodatku 82071900
Długość opakowania [cm] 20,9
Szerokość opakowania [cm] 13,4
Wysokość opakowania [cm] 8,8
Techniczny numer informacyjny 23448 208 0 5
nr EAN 4019722279102

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, Q+ 2344801 TEXTAR

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: BMW X5 (E53) 4.4/4.6/4.8 10.01-10.06

Klocki hamulcowe 2344801 mają zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE klocków hamulcowych 2344801 producenta TEXTAR

BMW

2180420, 34112180420, 34116756350, 34116761282, 6756350, 6761282

numery OEM:
BMW      2180420
BMW      34112180420
BMW      34116756350
BMW      34116761282
BMW      6756350
BMW      6761282

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, Q+ 2344801 TEXTAR w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, Q+ 2344801 TEXTAR:

2021-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-13
 5/5
Ok.
2021-04-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-08
 5/5
Jedyna z całego zamówienia część która jest zaplombowana i zabezpieczona przez producenta. Nie mam zastrzeżeń.
2023-07-23
 5/5
Ok
2023-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-19
 5/5
Jeżdżę samochodem już wiele lat jak mam wymieniać klocki hamulcowe to zawsze wybieram textar
2019-11-17
 5/5
Ok
2020-06-16
 5/5
Dobre klocki do normalnej eksploatacji. Brak pisków, dobra jakość w rozsądnej cenie.
2024-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-08
 2/5
Klocki otwarte, plomba producenta zerwana, zalepione taśma bezbarwna. Klocki widać że są lekko zużyte i zdarta jest pierwsza warstwa ścierna. Noszą znamiona montażu w innym pojeździe, na tyle nawet odbity jest tłoczek hamulcowy. Jestem zniesmaczony i zażenowany że kupuje nowe a dostaje używane.
2023-03-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-13
 5/5
.
2023-01-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-31
 5/5
Ok
2022-08-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-07
 5/5
Części tego producenta jak zwykle najwyższej jakości tak jak i zakupione 98042400

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.