Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » części zacisku hamulcowego, tłoczki, zestawy naprawcze Opel VECTRA A (J89) 2.0 i 16V 4x4 (F19, M19) (1994.06-1995.11) 136km » 82028900 textar
wybrany samochód: 
Opel Vectra A (j89) 2.0 I 16v 4x4 (f19, M19) (1994.06-1995.11) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw dodatków, zacisk hamulcowy 82028900 TEXTAR

82028900 Zestaw dodatków, zacisk hamulcowy TEXTAR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

97200 0289 9 1

numer części:

82028900

producent:

TEXTAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
System hamulcowyTeves
Ilość części [-częściowy]2
Ciężar [kg]0,024
Długość opakowania [cm]18,5
Szerokość opakowania [cm]12,5
Wysokość opakowania [cm]1
Techniczny numer informacyjny97200 0289 9 1
nr EAN4019722215087

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw dodatków, zacisk hamulcowy 82028900 TEXTAR

Zestaw montażowy klocka hamulcowego przód pasuje do: DAEWOO ARANOS, CIELO, ESPERO, LANOS, NEXIA, OPEL ASTRA F, ASTRA F/KOMBI, CALIBRA A, KADETT E, OMEGA A, SENATOR B, VECTRA A 1.3-3.0 09.84-
numery OEM:
OPEL      542529
OPEL      90297772

Zastosowanie Zestaw dodatków, zacisk hamulcowy 82028900 TEXTAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw dodatków, zacisk hamulcowy 82028900 TEXTAR:

Daniel, Rybnik
2021-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Iwiny
2023-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego

Układ hamulcowy to najważniejszy pod względem bezpieczeństwa system w pojeździe. Wymaga ciągłej kontroli i usuwania usterek już w zarodku. Element, który naprawiany jest najczęściej, to zacisk hamulcowy. Jest to bowiem komponent dość skomplikowany w budowie, a co za tym idzie bardzo awaryjny.

Usterki, jakie w nim występują to najczęściej zablokowanie (inaczej zapieczenie) i rozszczelnienie. Powodem tego może być wysoka temperatura pracy lub ciało obce, które dostało się pomiędzy dobrze spasowane elementy. Zdarza się również niewłaściwa praca tłoczków i nadmierne luzy. Awaria może doprowadzić do utraty płynu, jego przegrzania i w efekcie do wydłużenia drogi hamowania lub do całkowitego zaniku funkcji hamulca.
Poważne uszkodzenia mechaniczne zmuszają użytkownika do wymiany całych elementów. Zaleca się przeprowadzać takie prace w profesjonalnym warsztacie.
Drobniejsze niedomagania można jednak z powodzeniem spróbować naprawić samemu.

W takim przypadku pomocne będą zestawy naprawcze i reparaturki. Składają się one najczęściej z osłon tłoczka i gumowych uszczelek. W niektórych przypadkach zestawy zawierają również prowadnice zacisków hamulcowych (śruby zacisków). To elementy również ulegające stałemu zużyciu