Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » D1B023TT thermotec

Pompa cieczy chłodzącej D1B023TT THERMOTEC

D1B023TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
thermotec D1B023TT
Pompa cieczy chłodzącej D1B023TT
95.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D1B023TT

producent:

THERMOTEC

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1B023TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: BMW 3 (E36), 5 (E34), 5 (E39), 7 (E38), LAND ROVER RANGE ROVER II, OPEL OMEGA B 1.7D/2.5D 09.91-05.04

Pompa cieczy chłodzącej D1B023TT ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Pompa cieczy chłodzącej D1B023TT producenta THERMOTEC

BMW

11510032679, 11512243003, 11512244333, 11512245687, 11519068606, 11519069529, 11519069929

OPEL

1334112, 1334124, 6334009, 90512535, 90541671

numery OEM:
BMW      11510032679
BMW      11512243003
BMW      11512244333
BMW      11512245687
BMW      11519068606
BMW      11519069529
BMW      11519069929
OPEL      1334112
OPEL      1334124
OPEL      6334009
OPEL      90512535
OPEL      90541671
BUGATTI      PA5404

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1B023TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.