Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » D1P039TT thermotec

Pompa cieczy chłodzącej D1P039TT THERMOTEC

D1P039TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
thermotec D1P039TT
Pompa cieczy chłodzącej D1P039TT
D1P039TT
75.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D1P039TT

producent:

THERMOTEC

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1P039TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 I, S40 II, S80 II, V50, V70 III, CITROEN C15/MINIVAN, C4, C4 GRAND PICASSO I, C4 I, C4 PICASSO I, C5 I 1.0-2.5D 11.92-

Pompa cieczy chłodzącej D1P039TT ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Pompa cieczy chłodzącej D1P039TT producenta THERMOTEC

PEUGEOT

1201E8

FIAT

9463623088

FORD

1232499, 1432630, 3M5Q8591AA, 3M5Q8591DA

VOLVO

8653806

numery OEM:
CITROËN      1201E8
FIAT      9463623088
FORD      1232499
FORD      1432630
FORD      3M5Q8591AA
FORD      3M5Q8591DA
LANCIA      9463623088
PEUGEOT      1201E8
VOLVO      8653806
BUGATTI      PA7409

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1P039TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.