Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » ogrzewanie i wentylacja » dmuchawa » DER012TT thermotec

Rezystor wstępny, silnik elektryczny (wentylatora chłodnicy) DER012TT THERMOTEC

DER012TT Rezystor wstępny, silnik elektryczny (wentylatora chłodnicy) THERMOTEC
thermotec DER012TT
Rezystor wstępny, silnik elektryczny (wentylatora chłodnicy) DER012TT
DER012TT

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DER012TT

producent:

THERMOTEC

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Rezystor wstępny, silnik elektryczny (wentylatora chłodnicy) DER012TT THERMOTEC

Rezystor wstępny, silnik elektryczny (wentylatora chłodnicy)

Rezystor wstępny, silnik elektryczny (wentylatora chłodnicy) DER012TT ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Rezystor wstępny, silnik elektryczny (wentylatora chłodnicy) DER012TT producenta THERMOTEC

RENAULT

7701206540, 7701207853

numery OEM:
RENAULT      7701206540
RENAULT      7701207853
zamienniki:
V46-79-0015
brak
VEMO

Zastosowanie Rezystor wstępny, silnik elektryczny (wentylatora chłodnicy) DER012TT THERMOTEC w samochodach:

Dmuchawa wewnętrzna


Dmuchawa wnętrza kabiny pełni w pojeździe bardzo ważną funkcję. Bez niej funkcjonowanie klimatyzacji byłoby niemożliwe. Wentylator dostarcza ogrzane lub schłodzone powietrze do wnętrza kabiny pasażerskiej. Umożliwia to skuteczną regulację temperatury wewnątrz pojazdu. Wentylatory cechuje wysoka moc i duża przepustowość. Warto dodać, że możliwe jest zasilanie dmuchawy prądem o napięciu 12 V oraz 24 V. Dzięki temu wentylator może pracować zarówno w samochodach osobowych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

Dmuchawa pracuje w trybie ciągłym, w związku z tym ulega stopniowemu zużyciu. Objawia się to zazwyczaj głośniejszą pracą wentylatorów.

Łopatki pracują ze stosunkowo wysoką prędkością obrotową i w warunkach minimalnego tarcia, dzięki obecności środka smarnego. Nasilenie się hałasu podczas pracy wentylatora jest zwykle spowodowane utraceniem przez smar swoich właściwości przy jednoczesnym nagromadzeniu w tym miejscu brudu zwiększającego tarcie. To oznaka, że wkrótce dojdzie do zatarcia łożysk. Konieczna będzie wówczas wymiana zużytych elementów.

Trzeba jednak pamiętać, że nasmarowanie elementów dmuchawy nie zawsze skutkuje rozwiązaniem problemu głośnej pracy. W niektórych przypadkach najlepszym rozwiązaniem będzie zainwestowanie w zakup nowego wentylatora.