Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika Jeep GRAND CHEROKEE III (WH, WK) 5.7 V8 4x4 (2009.01-2010.12) 352km » 102 582 topran
wybrany samochód: 
Jeep Grand Cherokee Iii (wh, Wk) 5.7 V8 4x4 (2009.01-2010.12) 352km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Odbój gumowy, zawieszenie silnika 102 582 TOPRAN

102 582 Odbój gumowy, zawieszenie silnika TOPRAN
13.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

102 582

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz przodu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Odbój gumowy, zawieszenie silnika 102 582 TOPRAN

Poduszka silnika z przodu L, wkład gumowy pasuje do: VW GOLF I, JETTA I 1.1-1.8 04.74-02.84
numery OEM:
VOLKSWAGEN      171 199 339
zamienniki:
87-572-A
brak
BOGE
1225893
brak
OCAP

Zastosowanie Odbój gumowy, zawieszenie silnika 102 582 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Odbój gumowy, zawieszenie silnika 102 582 TOPRAN:

Radosław, TORUŃ
2021-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rumen, Chotcza
2021-07-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Niechobrz
2022-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.