Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 102 632 topran

Cięgło, hamulec postojowy 102 632 TOPRAN

102 632 Cięgło, hamulec postojowy TOPRAN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

102 632

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy z tyłu z lewej
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Ilość na oś 2

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 102 632 TOPRAN

Linka hamulca ręcznego tył L/P (1705mm/1020mm, rodzaj hamulca: bębnowy) pasuje do: VW GOLF I, GOLF II, JETTA I, JETTA II 1.0-1.8 04.74-12.92
numery OEM:
VOLKSWAGEN      171 609 721B
VOLKSWAGEN      171 609 721C
VOLKSWAGEN      175 609 721
zamienniki:
19-0288
brak
KAGER
FBS02033
brak
FTE automotive GmbH
30 98 8520
brak
SWAG Autoteile GmbH
V10-30007
brak
VAICO
8AS 355 668-631
brak
HELLA
44002700
brak
TEXTAR
FHB431172
brak
FERODO

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 102 632 TOPRAN w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.