Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » skrzynia biegów » skrzynia biegów manualna » poduszka skrzyni biegów Volkswagen LT 28-35 I Platforma / podwozie (281-363) 2.4 Syncro (1992.08-1994.07) 95km » 104 238 topran
wybrany samochód: 
Volkswagen Lt 28-35 I Platforma / Podwozie (281-363) 2.4 Syncro (1992.08-1994.07) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie, manualna skrzynia biegów 104 238 TOPRAN

104 238 Mocowanie, manualna skrzynia biegów TOPRAN
topran 104 238
Mocowanie, manualna skrzynia biegów 104 238
104 238
topran 104 238 Mocowanie, manualna skrzynia biegów

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

104 238

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe
Strona zabudowyz lewej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie, manualna skrzynia biegów 104 238 TOPRAN

Poduszka skrzyni biegów L (automatyczna/manualna) pasuje do: VW POLO, POLO CLASSIC, POLO II 0.9-1.3D 03.75-09.94
numery OEM:
VOLKSWAGEN      867 199 383
VOLKSWAGEN      867 199 383A

Zastosowanie Mocowanie, manualna skrzynia biegów 104 238 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie, manualna skrzynia biegów 104 238 TOPRAN:

PIOTR, SKÓRCZ
2020-02-10
 5/5
produkt ok polecam

Poduszka skrzyni biegów


Poduszki to ważne elementy układu przeniesienia napędu. Te niewielkie gumowo-stalowe części odpowiadają za tłumienie drgań powstałych w czasie pracy. Poduszka skrzyni biegów zapewnia komfort podczas zmiany przełożeń oraz chroni przekładnię przed skutkami jazdy, bo nierównej nawierzchni.

Producenci poduszek nie podają limitu kilometrów, po jakim należałoby tę część wymienić. Zależy to w dużym stopniu od warunków, w jakich użytkowany jest pojazdy oraz od indywidualnego stylu jazdy.

W przypadku manualnych skrzyń biegów zużycie objawia się utrudnionym przełączaniem przełożeń i pojawieniem się irytujących stuków dochodzących z okolicy skrzyni. Występują one zwłaszcza podczas jazdy po nierównościach.

W skrzyniach automatycznych stuki pojawiają się w momencie zmiany położenia dźwigni z pozycji "D" na "R". Istnieje prosty sposób na zbadanie stanu poduszki. Podczas pracy silnika na biegu jałowym, wystarczy przyłożyć dłoń do drążka zmiany biegów. Jeśli drgania są wyczuwalne, prawdopodobnie trzeba już myśleć o wymianie kompletu poduszek. W najgorszym razie drgania dźwigni są tak silne, że z łatwością można je zaobserwować gołym okiem. Wówczas należy jak najszybciej dokonać wymiany. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia delikatnych komponentów skrzyni biegów.