Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Strona zabudowy | na dole |
Strona zabudowy | z przodu |
Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Ilość na oś | 2 |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Średnica wewnętrzna [mm] | 12 |
średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
Szerokość [mm] | 31 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 107 678 TOPRAN
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
4D0407182E, 4D0407182G
4D0407182E, 4D0407182G
4D0407182E, 4D0407182G
4D0407182E, 4D0407182G
AUDI | 4D0 407 182E | |
AUDI | 4D0 407 182G | |
SEAT | 4D0 407 182E | |
SEAT | 4D0 407 182G | |
SKODA | 4D0 407 182E | |
SKODA | 4D0 407 182G | |
VOLKSWAGEN | 4D0 407 182E | |
VOLKSWAGEN | 4D0 407 182G |
Zastosowanie Tuleja wahacza 107 678 TOPRAN w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.