Felga, ilość otworów | 5 | |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 112 | |
Średnica otworu centrującego [mm] | 39 |
Dodatkowe informacje o produkcie Piasta koła 108 952 TOPRAN
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
8D0407615B, 8D0407615D, 8D0407615E
8D0407615B, 8D0407615D, 8D0407615E
8D0407615B, 8D0407615D, 8D0407615E
AUDI | 8D0 407 615B | |
AUDI | 8D0 407 615D | |
AUDI | 8D0 407 615E | |
SKODA | 8D0 407 615B | |
SKODA | 8D0 407 615D | |
SKODA | 8D0 407 615E | |
VOLKSWAGEN | 8D0 407 615B | |
VOLKSWAGEN | 8D0 407 615D | |
VOLKSWAGEN | 8D0 407 615E |
Zastosowanie Piasta koła 108 952 TOPRAN w samochodach:
Opinie Klientów o Piasta koła 108 952 TOPRAN:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.