Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
Wymiar gwintu | M 20 |
Skok gwintu [mm] | 1,5 |
Dodatkowe informacje o produkcie Czop osi, obudowa osi 109 871 TOPRAN
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
1J0501117A, 1J0501117B
1J0501117A, 1J0501117B
1J0501117A, 1J0501117B
1J0501117A, 1J0501117B
AUDI | 1J0 501 117A | |
AUDI | 1J0 501 117B | |
SEAT | 1J0 501 117A | |
SEAT | 1J0 501 117B | |
SKODA | 1J0 501 117A | |
SKODA | 1J0 501 117B | |
VOLKSWAGEN | 1J0 501 117A | |
VOLKSWAGEN | 1J0 501 117B |
Zastosowanie Czop osi, obudowa osi 109 871 TOPRAN w samochodach:
Opinie Klientów o Czop osi, obudowa osi 109 871 TOPRAN: