Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » skrzynia biegów » skrzynia biegów manualna » poduszka skrzyni biegów » 110 129 topran

Łożyskowanie 110 129 TOPRAN

110 129 Łożyskowanie TOPRAN
topran 110 129
Łożyskowanie 110 129
110 129
topran 110 129 Łożyskowanie
Łożyskowanie 110 129 topran
Łożyskowanie 110 129 topran
Łożyskowanie 110 129 topran
Łożyskowanie 110 129 topran
Łożyskowanie 110 129 topran
Łożyskowanie 110 129 topran
Łożyskowanie 110 129 topran
Łożyskowanie 110 129 topran
Łożyskowanie 110 129 topran
Łożyskowanie 110 129 topran
Łożyskowanie 110 129 topran

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

110 129

producent:

TOPRAN

Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Strona zabudowy z lewej
dla numeru OE 1K0 199 555N

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie 110 129 TOPRAN

Poduszka silnika tył L, oprawa skrzyni biegów, gumowo-metalowa pasuje do: AUDI A3, A4 B7, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, SUPERB II, VW CADDY III 1.4-2.5 08.97-07.18
numery OEM:
AUDI      1K0 199 555BC
AUDI      1K0 199 555N
SEAT      1K0 199 555BC
SEAT      1K0 199 555N
SKODA      1K0 199 555BC
SKODA      1K0 199 555N
VOLKSWAGEN      1K0 199 555BC
VOLKSWAGEN      1K0 199 555N

Zastosowanie Łożyskowanie 110 129 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Łożyskowanie 110 129 TOPRAN:

PIOTR, SKÓRCZ
2020-02-10
 5/5
produkt ok polecam

Poduszka skrzyni biegów


Poduszki to ważne elementy układu przeniesienia napędu. Te niewielkie gumowo-stalowe części odpowiadają za tłumienie drgań powstałych w czasie pracy. Poduszka skrzyni biegów zapewnia komfort podczas zmiany przełożeń oraz chroni przekładnię przed skutkami jazdy, bo nierównej nawierzchni.

Producenci poduszek nie podają limitu kilometrów, po jakim należałoby tę część wymienić. Zależy to w dużym stopniu od warunków, w jakich użytkowany jest pojazdy oraz od indywidualnego stylu jazdy.

W przypadku manualnych skrzyń biegów zużycie objawia się utrudnionym przełączaniem przełożeń i pojawieniem się irytujących stuków dochodzących z okolicy skrzyni. Występują one zwłaszcza podczas jazdy po nierównościach.

W skrzyniach automatycznych stuki pojawiają się w momencie zmiany położenia dźwigni z pozycji "D" na "R". Istnieje prosty sposób na zbadanie stanu poduszki. Podczas pracy silnika na biegu jałowym, wystarczy przyłożyć dłoń do drążka zmiany biegów. Jeśli drgania są wyczuwalne, prawdopodobnie trzeba już myśleć o wymianie kompletu poduszek. W najgorszym razie drgania dźwigni są tak silne, że z łatwością można je zaobserwować gołym okiem. Wówczas należy jak najszybciej dokonać wymiany. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia delikatnych komponentów skrzyni biegów.