Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » skrzynia biegów » skrzynia biegów manualna » poduszka skrzyni biegów » 110 141 topran

Łożyskowanie 110 141 TOPRAN

110 141 Łożyskowanie TOPRAN
topran 110 141
Łożyskowanie 110 141
110 141
topran 110 141 Łożyskowanie
Łożyskowanie 110 141 topran
Łożyskowanie 110 141 topran
Łożyskowanie 110 141 topran
Łożyskowanie 110 141 topran
Łożyskowanie 110 141 topran
Łożyskowanie 110 141 topran
Łożyskowanie 110 141 topran
Łożyskowanie 110 141 topran
Łożyskowanie 110 141 topran
Łożyskowanie 110 141 topran
Łożyskowanie 110 141 topran
86.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

110 141

producent:

TOPRAN

dla numeru OE 7D0 399 207B

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie 110 141 TOPRAN

Wspornik zawieszenia silnika dół L pasuje do: VW TRANSPORTER T4 1.9D-2.8 07.90-06.03

Łożyskowanie 110 141 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Łożyskowanie 110 141 producenta TOPRAN

VOLKSWAGEN

701399207B, 7D0399207B

numery OEM:
VOLKSWAGEN      701 399 207B
VOLKSWAGEN      7D0 399 207B

Zastosowanie Łożyskowanie 110 141 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Łożyskowanie 110 141 TOPRAN:

PIOTR, SKÓRCZ
2020-02-10
 5/5
produkt ok polecam

Poduszka skrzyni biegów


Poduszki to ważne elementy układu przeniesienia napędu. Te niewielkie gumowo-stalowe części odpowiadają za tłumienie drgań powstałych w czasie pracy. Poduszka skrzyni biegów zapewnia komfort podczas zmiany przełożeń oraz chroni przekładnię przed skutkami jazdy, bo nierównej nawierzchni.

Producenci poduszek nie podają limitu kilometrów, po jakim należałoby tę część wymienić. Zależy to w dużym stopniu od warunków, w jakich użytkowany jest pojazdy oraz od indywidualnego stylu jazdy.

W przypadku manualnych skrzyń biegów zużycie objawia się utrudnionym przełączaniem przełożeń i pojawieniem się irytujących stuków dochodzących z okolicy skrzyni. Występują one zwłaszcza podczas jazdy po nierównościach.

W skrzyniach automatycznych stuki pojawiają się w momencie zmiany położenia dźwigni z pozycji "D" na "R". Istnieje prosty sposób na zbadanie stanu poduszki. Podczas pracy silnika na biegu jałowym, wystarczy przyłożyć dłoń do drążka zmiany biegów. Jeśli drgania są wyczuwalne, prawdopodobnie trzeba już myśleć o wymianie kompletu poduszek. W najgorszym razie drgania dźwigni są tak silne, że z łatwością można je zaobserwować gołym okiem. Wówczas należy jak najszybciej dokonać wymiany. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia delikatnych komponentów skrzyni biegów.