Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » skrzynia biegów » skrzynia biegów manualna » poduszka skrzyni biegów » 110 321 topran

Mocowanie, manualna skrzynia biegów 110 321 TOPRAN

110 321 Mocowanie, manualna skrzynia biegów TOPRAN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

110 321

producent:

TOPRAN

Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Strona zabudowy z tyłu z lewej
dla numeru OE 6Q0 199 555AR

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie, manualna skrzynia biegów 110 321 TOPRAN

Poduszka silnika tył L, gumowo-metalowa pasuje do: AUDI A1, SEAT CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, FABIA III 1.0-2.0 08.99-12.22
numery OEM:
AUDI      6Q0 199 555AC
AUDI      6Q0 199 555AR
AUDI      6Q0 199 555S
SEAT      6Q0 199 555AC
SEAT      6Q0 199 555AR
SEAT      6Q0 199 555S
SKODA      6Q0 199 555AC
SKODA      6Q0 199 555AR
SKODA      6Q0 199 555S
VOLKSWAGEN      6Q0 199 555AC
VOLKSWAGEN      6Q0 199 555AR
VOLKSWAGEN      6Q0 199 555S

Zastosowanie Mocowanie, manualna skrzynia biegów 110 321 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie, manualna skrzynia biegów 110 321 TOPRAN:

PIOTR, SKÓRCZ
2020-02-10
 5/5
produkt ok polecam

Poduszka skrzyni biegów


Poduszki to ważne elementy układu przeniesienia napędu. Te niewielkie gumowo-stalowe części odpowiadają za tłumienie drgań powstałych w czasie pracy. Poduszka skrzyni biegów zapewnia komfort podczas zmiany przełożeń oraz chroni przekładnię przed skutkami jazdy, bo nierównej nawierzchni.

Producenci poduszek nie podają limitu kilometrów, po jakim należałoby tę część wymienić. Zależy to w dużym stopniu od warunków, w jakich użytkowany jest pojazdy oraz od indywidualnego stylu jazdy.

W przypadku manualnych skrzyń biegów zużycie objawia się utrudnionym przełączaniem przełożeń i pojawieniem się irytujących stuków dochodzących z okolicy skrzyni. Występują one zwłaszcza podczas jazdy po nierównościach.

W skrzyniach automatycznych stuki pojawiają się w momencie zmiany położenia dźwigni z pozycji "D" na "R". Istnieje prosty sposób na zbadanie stanu poduszki. Podczas pracy silnika na biegu jałowym, wystarczy przyłożyć dłoń do drążka zmiany biegów. Jeśli drgania są wyczuwalne, prawdopodobnie trzeba już myśleć o wymianie kompletu poduszek. W najgorszym razie drgania dźwigni są tak silne, że z łatwością można je zaobserwować gołym okiem. Wówczas należy jak najszybciej dokonać wymiany. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia delikatnych komponentów skrzyni biegów.