Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Felga, ilość otworów | 5 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
Ilość na oś | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Łożysko zintegrowane w piaście koła |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką |
Średnica otworu centrującego [mm] | 72 |
średnica zewnętrzna [mm] | 126 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła 110 508 TOPRAN
AUDI | 6C0 407 621 | |
AUDI | 6Q0 407 621AC | |
AUDI | 6Q0 407 621AD | |
AUDI | 6Q0 407 621AH | |
AUDI | 6Q0 407 621AJ | |
AUDI | 6Q0 407 621BE | |
AUDI | 6Q0 407 621BR | |
AUDI | 6Q0 407 621BT | |
AUDI | 6Q0 407 621C | |
AUDI | 6Q0 407 621H | |
AUDI | 6Q0 407 621R | |
AUDI | 6Q0 407 621S | |
AUDI | 6R0 407 621A | |
AUDI | 6R0 407 621E | |
SEAT | 6C0 407 621 | |
SEAT | 6Q0 407 621AC | |
SEAT | 6Q0 407 621AD | |
SEAT | 6Q0 407 621AH | |
SEAT | 6Q0 407 621AJ | |
SEAT | 6Q0 407 621BE | |
SEAT | 6Q0 407 621BR | |
SEAT | 6Q0 407 621BT | |
SEAT | 6Q0 407 621C | |
SEAT | 6Q0 407 621H | |
SEAT | 6Q0 407 621R | |
SEAT | 6Q0 407 621S | |
SEAT | 6R0 407 621A | |
SEAT | 6R0 407 621E | |
SKODA | 6C0 407 621 | |
SKODA | 6Q0 407 621AC | |
SKODA | 6Q0 407 621AD | |
SKODA | 6Q0 407 621AH | |
SKODA | 6Q0 407 621AJ | |
SKODA | 6Q0 407 621BE | |
SKODA | 6Q0 407 621BR | |
SKODA | 6Q0 407 621BT | |
SKODA | 6Q0 407 621C | |
SKODA | 6Q0 407 621H | |
SKODA | 6Q0 407 621R | |
SKODA | 6Q0 407 621S | |
SKODA | 6R0 407 621A | |
SKODA | 6R0 407 621E | |
VOLKSWAGEN | 6C0 407 621 | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 407 621AC | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 407 621AD | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 407 621AH | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 407 621AJ | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 407 621BE | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 407 621BR | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 407 621BT | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 407 621C | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 407 621H | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 407 621R | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 407 621S | |
VOLKSWAGEN | 6R0 407 621A | |
VOLKSWAGEN | 6R0 407 621E |
Zastosowanie Zestaw łożysk koła 110 508 TOPRAN w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw łożysk koła 110 508 TOPRAN:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.