Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 111 292 topran

Cięgło, hamulec postojowy 111 292 TOPRAN

111 292 Cięgło, hamulec postojowy TOPRAN
topran 111 292
Cięgło, hamulec postojowy 111 292
111 292
topran 111 292 Cięgło, hamulec postojowy
Cięgło, hamulec postojowy 111 292 topran

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

111 292

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy z tyłu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 111 292 TOPRAN

Linka hamulca ręcznego tył L/P (1447mm/807mm) pasuje do: AUDI A3, SEAT ALTEA, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, VW GOLF PLUS V, GOLF V, JETTA III 1.2-3.2 05.03-07.15
numery OEM:
AUDI      1K0 609 721BE
AUDI      1K0 609 721Q
AUDI      1K0 609 721S
SEAT      1K0 609 721BE
SEAT      1K0 609 721Q
SEAT      1K0 609 721S
SKODA      1K0 609 721BE
SKODA      1K0 609 721Q
SKODA      1K0 609 721S
VOLKSWAGEN      1K0 609 721BE
VOLKSWAGEN      1K0 609 721Q
VOLKSWAGEN      1K0 609 721S

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 111 292 TOPRAN w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.