Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 112 144 topran

Cięgło, hamulec postojowy 112 144 TOPRAN

112 144 Cięgło, hamulec postojowy TOPRAN
topran 112 144
Cięgło, hamulec postojowy 112 144
112 144
topran 112 144 Cięgło, hamulec postojowy
Cięgło, hamulec postojowy 112 144 topran
Cięgło, hamulec postojowy 112 144 topran
Cięgło, hamulec postojowy 112 144 topran
Cięgło, hamulec postojowy 112 144 topran
Cięgło, hamulec postojowy 112 144 topran

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

112 144

producent:

TOPRAN

Długość [mm] 1435
Strona zabudowy z przodu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 112 144 TOPRAN

Linka hamulca ręcznego przód L/P (1435mm) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 2-T (B901, B902), SPRINTER 3-T (B903), SPRINTER 4-T (B904); VW LT 28-35 II, LT 28-46 II 2.1D-2.9D 01.95-07.06
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      901 420 20 85
MERCEDES-BENZ      A901 420 20 85
VOLKSWAGEN      2D0 609 701

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 112 144 TOPRAN w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.