Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » wahacz, tuleje wahacza » tuleje wahacza » 113 376 topran

Tuleja wahacza 113 376 TOPRAN

113 376 Tuleja wahacza TOPRAN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

113 376

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowy z tyłu
Rodzaj wahacza dla wahacza poprzecznego
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Ilość na oś 2
średnica zewnętrzna [mm] 51
Średnica wewnętrzna [mm] 14
Szerokość [mm] 48

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 113 376 TOPRAN

Silentblock wahacza przód z tyłu L/P (14x51x48 mm) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 3-T (B906), SPRINTER 4,6-T (B906), SPRINTER 5-T (B906), VW CRAFTER 30-35 1.8-3.5 04.06-12.18

Tuleja wahacza 113 376 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Tuleja wahacza 113 376 producenta TOPRAN

MERCEDES-BENZ

9063330114, A9063330114

VOLKSWAGEN

2E0407253A, 2E0407523A

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      906 333 01 14
MERCEDES-BENZ      A906 333 01 14
VOLKSWAGEN      2E0 407 253A
VOLKSWAGEN      2E0 407 523A

Zastosowanie Tuleja wahacza 113 376 TOPRAN w samochodach:

Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu. 
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.