Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 114 886 topran

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 114 886 TOPRAN

114 886 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora TOPRAN
57.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

114 886

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Rodzaj łożyska Łożysko osiowe
Zamiana tylko w parach 

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 114 886 TOPRAN

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: VW TRANSPORTER T5, TRANSPORTER T6, TRANSPORTER T6 / CARAVELLE T6 1.9D-3.2 04.03-

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 114 886 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 114 886 producenta TOPRAN

VOLKSWAGEN

7E0412249, 7H0412249A

numery OEM:
VOLKSWAGEN      7E0 412 249
VOLKSWAGEN      7H0 412 249A

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 114 886 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 114 886 TOPRAN:

Adam, Zbuczyn
2019-12-01
 5/5
Zakup 206 042 topran z polecenia mechanika

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).