Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 115 560 topran

Zacisk hamulca 115 560 TOPRAN

115 560 Zacisk hamulca TOPRAN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

115 560

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z aluminium
niewymagany zwrot starej części 
Nowa część 
parzyste numery artykułów 115 559
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zaworem odpowietrzającym
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 115 560 TOPRAN

Zacisk hamulca tarczowego tył P (nowy) pasuje do: AUDI A3, TT, SEAT LEON, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, VW BORA, BORA I, GOLF IV 1.4-3.2 09.96-12.13
numery OEM:
AUDI      1J0 615 424B
AUDI      1J0 615 424BV
AUDI      1J0 615 424BX
SEAT      1J0 615 424B
SEAT      1J0 615 424BV
SEAT      1J0 615 424BX
SKODA      1J0 615 424B
SKODA      1J0 615 424BV
SKODA      1J0 615 424BX
VOLKSWAGEN      1J0 615 424B
VOLKSWAGEN      1J0 615 424BV
VOLKSWAGEN      1J0 615 424BX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 115 560 TOPRAN w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu