Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » 115 994 topran

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 115 994 TOPRAN

115 994 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów TOPRAN
60.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

115 994

producent:

TOPRAN

Pojedyncze części, patrz: lista części 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z filtrem
Przestrzegać ilości napełnienia systemu 
Rodzaj filtra Filtr sitowy
dla numeru OE 01M 398 KIT03

skład zestawu:
108 751 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów
108 753 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 115 994 TOPRAN

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI 80 B4, A3, A4 B5, A6 C4, A6 C5, A8 D2, CABRIOLET B3, FORD GALAXY I, SEAT IBIZA III, VW GOLF IV, PASSAT B5, PASSAT B5.5, SHARAN 1.4-4.2 09.91-03.10

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 115 994 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 115 994 producenta TOPRAN

AUDI

01M398KIT03

VOLKSWAGEN

01M398KIT03

numery OEM:
AUDI      01M 398 KIT03
VOLKSWAGEN      01M 398 KIT03

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 115 994 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 115 994 TOPRAN:

Krzysztof, Czerwonak
2020-07-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.