Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 117 697 topran

Cięgło, hamulec postojowy 117 697 TOPRAN

117 697 Cięgło, hamulec postojowy TOPRAN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

117 697

producent:

TOPRAN

Długość całkowita [mm] 1505
Długość osłony [mm] 814
Układ hamulcowy dla pojazdów z hamulcami tarczowymi z tyłu
Oś nie dla kół zawieszonych niezależnie

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 117 697 TOPRAN

Linka hamulca ręcznego tył L/P (1505mm, rodzaj hamulca: tarczowy) pasuje do: VW BEETLE 1.2-2.5 04.11-07.19
numery OEM:
VOLKSWAGEN      5C0 609 721AD
VOLKSWAGEN      5C0 609 721AE
VOLKSWAGEN      5C0 609 721AM
VOLKSWAGEN      5C0 609 721AN
VOLKSWAGEN      5C0 609 721BA
VOLKSWAGEN      5C0 609 721K
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 117 697 TOPRAN w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.