Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 200 870 topran

Cięgło, hamulec postojowy 200 870 TOPRAN

200 870 Cięgło, hamulec postojowy TOPRAN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

200 870

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy z tyłu z lewej
Strona zabudowy z tyłu po prawej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 200 870 TOPRAN

Linka hamulca ręcznego tył L/P (1550mm/1150mm/845mm/845mm) pasuje do: OPEL OMEGA A, OMEGA B, SENATOR B 1.8-3.6 09.86-07.03
numery OEM:
OPEL      05 22 527
OPEL      05 22 592
OPEL      5 22 527
OPEL      5 22 592
VAUXHALL      24404062
VAUXHALL      90374841
zamienniki:
FBS17032
brak
FTE automotive GmbH
V40-30028
brak
VAICO
OP02146
brak
KAWE
44029200
brak
TEXTAR
FHB432112
brak
FERODO

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 200 870 TOPRAN w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.