Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 207 225 topran

Przewód hamulcowy elastyczny 207 225 TOPRAN

207 225 Przewód hamulcowy elastyczny TOPRAN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

207 225

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 207 225 TOPRAN

Przewód hamulcowy elastyczny tył L/P (dł. 230mm, M10x1/M10x1) FIAT TALENTO; NISSAN NV300, PRIMASTAR; OPEL VIVARO A, VIVARO B; RENAULT TRAFIC II, TRAFIC III 1.6D-2.5D 03.01-
numery OEM:
FIAT      6000618380
NISSAN      4621 300 Q0D
NISSAN      4621 300 QAA
OPEL      44 09 165
OPEL      44 18 563
RENAULT      8200 003 480
RENAULT      8200 695 145
VAUXHALL      91166507
VAUXHALL      93859762

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 207 225 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny 207 225 TOPRAN:

Stefan,
2021-02-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.