Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » skrzynia biegów » skrzynia biegów manualna » poduszka skrzyni biegów » 301 806 topran

Mocowanie, manualna skrzynia biegów 301 806 TOPRAN

301 806 Mocowanie, manualna skrzynia biegów TOPRAN
topran 301 806
Mocowanie, manualna skrzynia biegów 301 806
301 806
topran 301 806 Mocowanie, manualna skrzynia biegów
Mocowanie, manualna skrzynia biegów 301 806 topran
Mocowanie, manualna skrzynia biegów 301 806 topran
Mocowanie, manualna skrzynia biegów 301 806 topran
Mocowanie, manualna skrzynia biegów 301 806 topran
65.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

301 806

producent:

TOPRAN

Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Strona zabudowy z lewej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie, manualna skrzynia biegów 301 806 TOPRAN

Poduszka silnika przód/tył L, gumowo-metalowa pasuje do: FORD FOCUS I, FOCUS I/KOMBI 1.4-2.0 10.98-03.05
numery OEM:
FORD      1 066 070
FORD      1 092 270
FORD      1 133 020
FORD      98AB7M121AJ
FORD      98AB7M121AK
FORD      98AB7M121PB

Zastosowanie Mocowanie, manualna skrzynia biegów 301 806 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie, manualna skrzynia biegów 301 806 TOPRAN:

PIOTR, SKÓRCZ
2020-02-10
 5/5
produkt ok polecam

Poduszka skrzyni biegów


Poduszki to ważne elementy układu przeniesienia napędu. Te niewielkie gumowo-stalowe części odpowiadają za tłumienie drgań powstałych w czasie pracy. Poduszka skrzyni biegów zapewnia komfort podczas zmiany przełożeń oraz chroni przekładnię przed skutkami jazdy, bo nierównej nawierzchni.

Producenci poduszek nie podają limitu kilometrów, po jakim należałoby tę część wymienić. Zależy to w dużym stopniu od warunków, w jakich użytkowany jest pojazdy oraz od indywidualnego stylu jazdy.

W przypadku manualnych skrzyń biegów zużycie objawia się utrudnionym przełączaniem przełożeń i pojawieniem się irytujących stuków dochodzących z okolicy skrzyni. Występują one zwłaszcza podczas jazdy po nierównościach.

W skrzyniach automatycznych stuki pojawiają się w momencie zmiany położenia dźwigni z pozycji "D" na "R". Istnieje prosty sposób na zbadanie stanu poduszki. Podczas pracy silnika na biegu jałowym, wystarczy przyłożyć dłoń do drążka zmiany biegów. Jeśli drgania są wyczuwalne, prawdopodobnie trzeba już myśleć o wymianie kompletu poduszek. W najgorszym razie drgania dźwigni są tak silne, że z łatwością można je zaobserwować gołym okiem. Wówczas należy jak najszybciej dokonać wymiany. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia delikatnych komponentów skrzyni biegów.