Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Mitsubishi LANCER IV liftback (C6_A, C7_A) 1.5 (C62A) (1988.06-1992.05) 84km » 302 069 topran
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Iv Liftback (c6_a, C7_a) 1.5 (c62a) (1988.06-1992.05) 84km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 302 069 TOPRAN

302 069 Cięgło, hamulec postojowy TOPRAN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

302 069

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz tyłu z lewej
Strona zabudowyz tyłu po prawej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 302 069 TOPRAN

Linka hamulca ręcznego tył L/P pasuje do: FORD MONDEO III 1.8-3.0 10.00-03.07
numery OEM:
FORD      1 126 842
FORD      1 221 742
FORD      1 332 884
FORD      1 358 881
FORD      1 447 430
FORD      1S712A809AF
FORD      1S712A809AG
FORD      1S712A809AH
FORD      1S712A809AJ
FORD      1S712A809AK

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 302 069 TOPRAN w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.